Klantteam

Het klantteam bestaat uit experts op het gebied van administratieve en financiële processen, berichtenverkeer, data-analyse en IT.
Heeft een medewerker van uw gemeente, een gecontracteerde zorgaanbieders of een cliënt vragen? Wij beantwoorden deze graag. Van vragen over het gebruik van het Zorg-Portaal. Tot vragen van cliënten over hun eigen administratie dossier.

Vragen per e-mail

Vragen kunnen per e-mail gesteld worden via helpdesk@zorg-lokaal.nl. Deze vragen worden van maandag tot en met vrijdag opgepakt door onze backoffice experts.  
 

 Telefonische vragen

Via een rechtstreeks helpdesk nummer kunnen zorgaanbieders, cliënten of medewerkers van onze klantgemeenten vragen stellen tussen 9:00 uur tot 16:30 uur.

 

Vaste sluitingsdagen

De volgende dagen is Zorg-Lokaal gesloten:
Nieuwjaarsdag / Goede Vrijdag / 1e en 2e Paasdag / Koningsdag
Hemelvaartsdag / 1e en 2e Pinksterdag / 1e en 2e Kerstdag
 
Wil uw gemeente meer informatie over de helpdesk of onze andere dienstverlening? Vul dan hier uw informatieverzoek in.
 
Informatieverzoek